سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 اردیبهشت 7 , ساعت 11:52 عصر

یَا أَحَدُ

#منحرف یا #ساده ؟
( مسأله این است..! )

عدم احراز صلاحیت رئیس #دولت #نهم و #دهم برای #انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، از 2 حالت خارج نمی باشد و به نظر ما در هر دوحالت #شورای_محترم_نگهبان باید کمی بیشتر #دقت می نمود* و با علم به این سخن #مقام_معظم_رهبری که: "از شورای نگهبان هم می تواند اشتباه صادر گردد"

(البته با #احترام_خاص به #جایگاه #شورای_نگهبان به عنوان یک #نهاد_انقلابی و #محافظ #قانون_اساسی)

#حالت_اول:
(فرضیه الف)

جریان آقای #احمدی_نژاد یک #جریان #خطرناک و #ضد_ولایت و #انحرافی بوده که با رسیدن به پست های بالای اجرائی کشور و... اهداف انقلاب را همی به قهقرا می کشاند.

در این حالت قابل بیان است که این جریان مانند دیگر جریانهای سیاسی در کشور دارای 2 #طرفدار #سیاسی و #غیرسیاسی می باشد. طرفداران متعصب و دارای گفتمان که برای همیشه پای این تفکر به ضورت عقیده ای می مانند و نیز طرفداران غیرسیاسی که بر اساس خدمات و محرومیت زدائی در 8سال ریاست جمهوری جناب ایشان بدان ملحق شده اند.

در #فرض_اول می بینیم که: با حذف #احمدی_نژاد از رقابتهای #ریاست_جمهوری، این #عقده_خطرناک و #سوال_نامفهوم، دربین این جریان باقی خواهد ماند و این جریان خطرناک، با حالتی مظلومانه به روند #کارهای #خودسرانه خود ادامه داده تا دربزنگاه، #انتقام خود را از نظام و برخی نهادها بگیرند.

در این حالت باید #رفتار #هوشمندانه #رهبر_فرزانه_انقلاب  در برخورد با #آقایان #فتنه_گر در سال 88 را به خود گوشزد نمود که با #مهلت #هشت #ماهه ای که ایجاد شد فضا و فرصت کافی برای حامیان و طرفداران سیاسی و به خصوص غیرسیاسی آنان فراهم نموده و #حضرات #فتنه_گر را به گوشه ی انزوا رانده که اگر الان از #حصر هم ردبیایند، تعدادی اندک حامی سیاسی از آنها استقبال خواهند نمود.

#حالت_دوم:
(فرضیه ب)

جریان آقای #احمدی_نژاد یک جریان انقلابی و استکبارستیز بوده و فقط خواسته خود را از احزاب و گروههای سایسی(اصلاح طلب و اصولگرا) جدا نماید و در این بین مانند همه آقایان دیگر که مدعی ولایت مداری اند، اشتباهاتی هم داشته است.

اگر چنین باشد می توان گفت با #حذف #چکشی این جریان، ظلمی مشهود بر آنان روا شده و دست خدمتگزارانی را از خدمت به انقلاب و ملت کوتاه نموده اند و همچنین طرفداران این جریان که کم هم نیستند دلسرد نموده اند و آن فرمایش #مقام_معظم_رهبری برای #حضور_حداکثری و #جذب_حداکثری بر زمین مانده است.

با این دو فرض از تصمیم نهائی شورای نگهبان نمی دانیم که موضوع دقیقا چیست ان شاألله که حجتی خدا پسندانه در این کار به نظر ناصحیح، حجتی خدا پسندانه مد نظر بوده است.

والله العالم

??? #کانال #مردمی #نکته_سنج #جویبار
(مجمع جوانان انقلابی جویبار)
????????
?? با #نکته_سنج همراه باشید:
https://t.me/joinchat/AAAAAEB5dOXFOegkrD2zcQ
????????
@Noktehsanj



لیست کل یادداشت های این وبلاگ